Ανακοινώσεις

Μαθητική έκθεση «Αποτυπώματα – Χρώματα – Συναισθήματα»

Η συμμετοχή του 88ου Δ.Σ. Θεσ/νίκης (Ομαδική σύνθεση επιλεγμένων έργων από μαθητές/τριες των Δ', Ε' και ΣΤ΄τάξεων)

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 5 Μαΐου τα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής  «Αποτυπώματα – Χρώματα – Συναισθήματα» στην πινακοθήκη της Εταιρίας Μακεδονικών σπουδών, που διοργάνωσε η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων. Στην έκθεση  συμμετέχουν 45 εικαστικοί εκπαιδευτικοί και 80 Σχολεία από τη Θεσσαλονίκη και ορισμένες πόλεις της Β. Ελλάδας.

Μετά την επιτυχημένη περσινή έκθεση που ως θέμα είχε το προσφυγικό ζήτημα και τις ανθρώπινες αξίες, φέτος η αίθουσα της πινακοθήκης γέμισε με χρώματα και αισιοδοξία!

Σας περιμένουμε να την επισκεφτείτε!

Ημέρες επίσκεψης: Δευτέρα – Κυριακή εκτός Σαββάτου και αργιών
Ώρες επίσκεψης: 09:00 – 14:00

Δύο απογεύματα ανοιχτά, έναρξης και λήξης της έκθεσης 5 και 15 Μαΐου, 19:00-21:00

http://www.art-teachers.com/%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B2-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%B1/

    

 

Συμμετοχή και τιμητική διάκριση του 88ου Δ.Σ. Θεσ/νίκης στον πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό « Ένα μήλο την ημέρα…: Το μήλο συμβάλλει στην υγιεινή διατροφή!»

Ο διαγωνισμός που διοργάνωσε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς διεξήχθη με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Φ14/1517/131501/Δ1 9.8.2016) όπως και την στήριξη και αρωγή του Υπουργείου Υγείας (Γ3δ/ΦΑΥ2Δ/ΓΠ 1.07.2016). Παράλληλα με νέο έγγραφο (Φ.14/1617/155756/Δ1 23.09.2016) χορηγήθηκε και η Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στον Διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός είχε δύο θεματικές ενότητες. Η πρώτη ενότητα αφορούσε ζωγραφική, γλυπτική και κολάζ. Οι μαθήτριες/ές κλήθηκαν να δημιουργήσουν έργα με θέμα «Ένα μήλο την ημέρα …: Το μήλο συμβάλλει στην υγιεινή διατροφή !». Οι μαθητές μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ελεύθερα τις διάφορες τεχνικές ζωγραφικής, γλυπτικής και κολάζ, ώστε να μεταφέρουν το μήνυμά τους.  Η δεύτερη ενότητα αφορούσε σύντομο βίντεο ή ψηφιακή εφαρμογή. Οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα σύντομο βίντεο διαρκείας 3 έως 5 λεπτών, ή μια ψηφιακή εφαρμογή για κινητά, tablets ή ηλεκτρονικούς υπολογιστές με ένα μήνυμα τύπου sms, ή email, ή εικονίδια για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μια ψηφιακή αφίσα με θέμα «Ένα μήλο την ημέρα …: Το μήλο συμβάλλει στην υγιεινή διατροφή !». Οι μαθητές/τριες μπορούσαν να λάβουν μέρος είτε ατομικά είτε ομαδικά.

Το 88 Δημοτικό σχολείο έλαβε μέρος στο διαγωνισμό με ομαδικές αλλά και ατομικές εργασίες των μαθητών/τριών των Β, Γ, Δ, Ε και ΣΤ τάξεων. Με ιδιαίτερη χαρά μας γνωστοποιήθηκε με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού ότι η ομαδική εργασία της Ε Τάξης έλαβε τιμητική διάκριση.

Αποτελέσματα Διαγωνισμού

Η επίσημη βράβευση και οι διακρίσεις θα λάβουν χώρα στις 07 Απριλίου, παγκόσμια ημέρα Υγείας, σε ειδική εκδήλωση σε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων στο κτίριο του Υπουργείου Παιδείας. Για το αναλυτικό πρόγραμμα εκείνης της ημέρας θα βγει νέα ανακοίνωση μέχρι 28 Μαρτίου.

Συγχαρητήρια σε όλους/ες τους μαθητές/τριες του σχολείου μας που πήραν μέρος στο διαγωνισμό.

Ακολουθούν οι ομαδικές εργασίες των πέντε τάξεων.

Το βίντεο της Ε' Τάξης 

https://www.youtube.com/watch?v=6WzKzMrS-0c

Το βίντεο της Β' Τάξης 

https://www.youtube.com/watch?v=oUD7tlQ33nU

Γ τάξηΔ τάξηΣτ τάξη

Υπεύθυνη εκπ/κος: Κατερίνα Κατσιούρα, ΠΕ08

6 Μαρτιού – Πανελλήνια μέρα κατά της σχολικής βίας

Η 6η Μαρτίου έχει οριστεί ως Πανελλήνια μέρα κατά της σχολικής βίας.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Συχνά το «ισχυρότερο» παιδί αντλεί από την πράξη του κάποιο όφελος, όπως ευχαρίστηση, κύρος, υλικά αποκτήματα, ενώ το «αδύναμο» παιδί δεν μπορεί να προστατέψει με ουσιαστικό και ριζικό τρόπο τον εαυτό του.

Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι και ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο το μαθητή που εκφοβίζει και εκείνον που εκφοβίζεται, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες.

Ένα σημείο το οποίο χρήζει διευκρίνισης είναι ότι όλες οι μορφές μαθητικής επιθετικότητας δεν αποτελούν εκφάνσεις του σχολικού εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο.

Η επιθετικότητα, η οποία αποτελεί οικουμενικό χαρακτηριστικό της ανθρώπινης φύσης, δεν στοχεύει πάντα στην εμπρόθετη και επαναλαμβανόμενη τρομοκράτηση των «αδύναμων» και συνεπώς δεν αποτελεί σε όλες τις περιπτώσεις μορφή εκφοβιστικής συμπεριφοράς. Για παράδειγμα, η έκφραση επιθετικότητας στα πλαίσια κάποιου παιχνιδιού εξαιτίας μιας διαφωνίας, δεν αποτελεί αναγκαστικά μορφή εκφοβισμού.

Επίσης, η επιθετικότητα μπορεί να μετασχηματιστεί σε μορφές συμπεριφοράς κοινωνικά αποδεκτές, όπως είναι η διεκδικητικότητα, η πρωτοβουλία, το θάρρος της γνώμης, η δημιουργικότητα, η επιθυμία για μάθηση. Στις περιπτώσεις του εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο, η επιθετικότητα και η δύναμη (σωματική, ψυχολογική ή κοινωνική) διαστρεβλώνονται, γίνονται μέσο επιβολής και μάλιστα ένας τρόπος συσχέτισης με τους άλλους σε δυαδικό και ομαδικό επίπεδο. (Πηγή: http://www.antibullyingnetwork.gr/page.aspx?id=104&)

Οι μαθητές του 88ου Δ.Σ. Θεσ/νίκης έκαναν διάφορες δράσεις για να ενισχύσουν τη δύναμη της φιλίας!

Οι δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν στον κεντρικό πίνακα του σχολείου και όλοι οι μαθητές έγραψαν πάνω το όνομά τους, επισφραγίζοντας έτσι το συμβόλαιο της φιλίας.

STOP στη Βία Όχι στη Βία

Ναι στη φιλία  Όχι στη βία__Ναι στη φιλία_ 

Eγκαίνια της έκθεσης του Παιδικού Διαγωνισμού 2016 Φανταστικές Κυκλάδες

νικητές ΚΜΤ

Eγκαίνια της έκθεσης του Παιδικού Διαγωνισμού 2016 Φανταστικές Κυκλάδες

Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προσκαλεί το κοινό στα εγκαίνια της έκθεσης του Παιδικού Διαγωνισμού 2016  Φανταστικές Κυκλάδες και στη Βράβευση των 16 Νικητών του Διαγωνισμού.

Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που ανάμεσα στους νικητές είναι και η μαθήτρια Στέλλα Τσακίρη που πέρυσι φοιτούσε στο 88ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, αλλά και για τη συμμετοχή της πλειονότητας των μαθητών του σχολείου που έβαλαν τη φαντασία τους και το μεράκι τους και δημιούργησαν έργα για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό με θέμα «Φανταστικές Κυκλάδες. Φτιάξε το νησί σου!»

νικητές ΚΜΤ

DSC03327DSC03373DSC03379Στέλλα Τσακίρη

Γονείς και παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε ένα εργαστήριο animation με θέμα τις Φανταστικές Κυκλάδες και πρωταγωνιστές τα νησιά. Με την καθοδήγηση του Μπάμπη Αλεξιάδη, Animator & media artist, θα δημιουργήσουν ένα ομαδικό έργο, μια μικρού μήκους ταινία με κινούμενες εικόνες.

Το εργαστήριο θα είναι ανοιχτό, με συνεχόμενη ροή και ολιγόλεπτη συμμετοχή μικρών και μεγάλων.


Εγκαίνια έκθεσης

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, 2016, 18.00-21.00

Διάρκεια έκθεσης

15/12/2016 – 08/1/2017

Μέγαρο Σταθάτου, 1ος όροφος
Βασ. Σοφίας & Ηροδότου 1

Eίσοδος ελεύθερη

Συμμετοχή του σχολείου μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Unicef «Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους»

Κατά το σχολικό έτος 2015-2016 οι μαθητές του Β1 και Β2 τμήματος έλαβαν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Unicef «Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους» δημιουργώντας αφίσες με θέμα «Παιδιά Πρόσφυγες, Παιδιά Μετανάστες, μα πάνω απ’ όλα Παιδιά». (υπεύθυνη εκπ/κος: Κατσιούρα Κατερίνα ΠΕ08)

Β1 unicefΒ2 unicef

αφίσαΒ1_blog

αφίσα Β2_blog

Η συμμετοχή των παιδιών που έλαβαν μέρος στο κορυφαίο αυτό πρόγραμμα της UNICEF για την προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Περισσότερα από 18.000 παιδιά ενημερώθηκαν, ευαισθητοποιήθηκαν, πειραματίστηκαν, διαπραγματεύτηκαν έννοιες και αξίες σχετικές με τα Δικαιώματα των Παιδιών.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα Παιδιά Γράφουν και Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους» έφτασε στην τρίτη και τελευταία φάση του προγράμματος.

Η UNICEF Ελλάδος θα δώσει την ευκαιρία σε εκατοντάδες φίλους και συμπολίτες μας να θαυμάσουν όλες τις ομαδικές εργασίες και να δουν από κοντά τα μηνύματα που στέλνουν στην ελληνική κοινωνία οι μικροί μας φίλοι.

Για το σκοπό αυτό σε κεντρικό σημείο της Αθήνας στη Στοά του Βιβλίου (Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου) θα λειτουργήσει Ειδική Έκθεση για τα Δικαιώματα του Παιδιού που θα φιλοξενήσει αυτές τις εργασίες. Η έκθεση υλοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού (20 Νοεμβρίου).

Η έκθεση θα λειτουργήσει από 21 Νοεμβρίου έως 6 Δεκεμβρίου:

  • Δευτέρα 21 Νοεμβρίου: 17:00 – 21:00
  • Καθημερινά: 10:00 – 14:00 & 17:00 – 21:00
  • Σάββατο: 10:00 – 14:00
  • Κυριακή: Κλειστά

Εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε εκπαιδευτικό πρόγραμμα τις πρωινές ώρες, διάρκειας μιας ώρας σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού που θα λειτουργήσει παράλληλα με την έκθεση στη Στοά του Βιβλίου μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 210-7255555 για να κλείσετε ραντεβού. Διαφορετικά μπορείτε να επισκεφθείτε την Έκθεση και ατομικά τις απογευματινές ώρες.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

https://www.unicef.gr/%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%B1-unicef-2016/a2-891-8

10-06-16 Απονεμήθηκαν οι έπαινοι σε μαθητές για καλές πρακτικές στο προσφυγικό ζήτημα

10-06-16 Απονεμήθηκαν οι έπαινοι σε μαθητές για καλές πρακτικές στο προσφυγικό ζήτημα

http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/20150-10-06-16-aponemithikan-epainoi-se-mathites-gia-kales-praktikes-sto-prosfygiko-zitima

Εξακόσια παιδιά, μαθητές και μαθήτριες από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού έως και τις τελευταίες του λυκείου και εκπαιδευτικοί – από όλη την ελληνική περιφέρεια- έδωσαν ένα μεγάλο συλλογικό παρόν στην εκδήλωση που αφορούσε την απονομή των επαίνων για την υλοποίηση της φετινής εγκυκλίου σχολικών δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών) και αντίστοιχων δράσεων σχετικών με το προσφυγικό ζήτημα.

Η συντριπτική πλειονότητα των σχολείων παρουσίασε ποικίλες σχετικές δράσεις που είχαν ως κύριο γνώμονα την αλληλεγγύη προς τους συνανθρώπους μας, τους οποίους ο πόλεμος εξανάγκασε να αναζητήσουν μία πιο ασφαλή ειρηνική ζωή. Με κάθε τρόπο.

Το 88ο Δ.Σ. Θεσσαλονίκης τιμήθηκε με έπαινο για τις δράσεις του  πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο «Το Ταξίδι της Ειρήνης μέσα από Λέξεις και Εικόνες»  που υλοποιήθηκε από το Δ2 τμήμα με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Κατσιούρα Κατερίνα( ΠΕ08) και συνεργάτες εκπαιδευτικούς την κ. Χατζηθεοδωρίδου Μαρία (ΠΕ70) και την κ. Καλαμπούκα Βάια  (ΠΕ70). Το πρόγραμμα παράλληλα εντάσσεται στη δράση Teachers4Europe 2015-2016.

«Το Ταξίδι της Ειρήνης μέσα από Λέξεις και Εικόνες»

Ακολουθεί η λίστα με τα σχολεία που βραβεύτηκαν:

ονομα δ/νση πε
2ου Γενικού Λυκείου Ορεστιάδας Β” Έβρου
3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης Β” Έβρου
Γενικού Λυκείου Βύσσας Β” Έβρου
Μουσικού Σχολείου Καβάλας Β” Καβάλας
2ου ΓΕΛ Καβάλας Β” Καβάλας
ΓΕΛΔΕ Σαπών Β” Ροδόπης
Μουσικού Γυμνασίου/Λυκείου Κομοτηνής Β” Ροδόπης
3ου Γυμνασίου Κομοτηνής Β” Ροδόπης
5oυ ΓΕΛ Βέροιας Β” Ημαθίας
Γυμνασίου Μελίκης Ημαθίας Β” Ημαθίας
2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης Β” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
1ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης Β” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
2ου Γυμνασίου  Άνω Τούμπας Β” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
1ου ΓΕΛ Θέρμης Β” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
1ου ΓΕΛ Επανομής Β” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
1ου Πειραματικό Γυμνασίου Θεσσαλονίκης Β” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειου Κολέγιου Β” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
2ου Γυμνασίου Χαλκηδόνας (Άδενδρο) Β” Δυτικής Θεσσαλονίκης
4ου Γυμνασίου Συκεών Β” Δυτικής Θεσσαλονίκης
1ου Γυμνασίου Αγίου Αθανασίου Β” Δυτικής Θεσσαλονίκης
Γυμνασίου Νέας Απολλωνίας Β” Δυτικής Θεσσαλονίκης
2ου Γυμνασίου Λαγκαδά Β” Δυτικής Θεσσαλονίκης
1ου ΓΕΛ Κιλκίς Β” Κιλκίς
ΕΠΑΛ Αξιούπολης Β” Κιλκίς
1ου Γυμνασίου Κατερίνης Β” Πιερίας
Γυμνασίου Μακρυγιάλου Β” Πιερίας
ΓΕΛ Ν. Τρίγλιας Β” Χαλκιδικής
3ου ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης Β” Χαλκιδικής
Λυκειακές Τάξεις Σημάντρων Β” Χαλκιδικής
ΣΔΕ Κοζάνης Β” Κοζάνης
4ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας Β” Κοζάνης
Πρότυπου Γυμνασίου Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων Β” Ιωαννίνων
ΣΔΕ Ιωαννίνων Β” Ιωαννίνων
Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας Β” Καρδίτσας
5ου ΓΕΛ Λάρισας Β” Λάρισας
Γυμνασίου Ευξεινούπολης Β” Μαγνησίας
Γυμνασίου Σκιάθου Β” Μαγνησίας
7ου ΓΕΛ Τρικάλων Β” Τρικάλων
Μουσικό Σχολείο Τρικάλων Β” Τρικάλων
Γυμνασίου Λιθακιάς Ζακύνθου Β” Ζακύνθου
3ου Γυμνασίου Χαλκίδας Β” Εύβοιας
5ου Γυμνασίου Χαλκίδας Β” Εύβοιας
Γυμνασίου Γυμνού Β” Εύβοιας
1ου ΓΕΛ Βύρωνα Β” Α” Αθήνας
15ου Γενικού Λυκείου Β” Α” Αθήνας
56ου Γυμνασίου Β” Α” Αθήνας
1ου Γυμνασίου Νέου Ψυχικού Β” Β” Αθήνας
ΓΕΛ Μεταμόρφωσης Β” Β” Αθήνας
1ου Λυκείου Ηρακλείου Β” Β” Αθήνας
6ου Γυμνασίου Ηρακλείου Β” Β” Αθήνας
8oυ Γυμνασίου – Λυκειακές Τάξεις Χαλανδρίου Β” Β” Αθήνας
Α” Αρσάκειου Γυμνασίου Ψυχικού Β” Β” Αθήνας
ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω Β” Γ” Αθήνας
2ου ΓΕΛ Περιστερίου Β” Γ” Αθήνας
6ου Γυμνασίου Χαϊδαρίου Β” Γ” Αθήνας
2ου ΓΕΛ Αγ. Αναργύρων Β” Γ” Αθήνας
Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου Β” Γ” Αθήνας
2ου Γυμνασίου Αλίμου Β” Δ” Αθήνας
2ου Γυμνασίου Καλλιθέας Β” Δ” Αθήνας
4ου ΓΕΛ Αλίμου Β” Δ” Αθήνας
2ου Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού Β” Δ” Αθήνας
ΓΕΛ Βάρης Β” Ανατολικής Αττικής
Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ελευσίνας Β” Δυτικής Αττικής
1ου Γυμνασίου Μάνδρας Β” Δυτικής Αττικής
Γυμνασίου Ερυθρών Β” Δυτικής Αττικής
2ου Γυμνασίου Μεγάρων Β” Δυτικής Αττικής
1ου ΓΕΛ Ελευσίνας Β” Δυτικής Αττικής
2ου Γυμνασίου Δραπετσώνας Β” Πειραιά
1ου ΓΕΛ Περάματος Β” Πειραιά
1ου ΓΕΛ Κορυδαλλού Β” Πειραιά
2ου Γυμνασίου Κορυδαλλού Β” Πειραιά
1ου ΕΠΑΛ Άργους Β” Αργολίδας
3ου Γυμνασίου Άργους Β” Αργολίδας
Γυμνασίου Κιάτου Β” Κορινθίας
1ου ΕΠΑΛ Κιάτου Β” Κορινθίας
ΓΕΛ Μολάων Β” Λακωνίας
Γυμνασίου Ελαφονήσου Β” Λακωνίας
1ου Γυμνασίου Μυτιλήνης Β” Λέσβου
3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης Β” Λέσβου
4oυ ΓΕΛ Μυτιλήνης Β” Λέσβου
Γυμνασίου Πυθαγορείου Β” Σάμου
Γυμνασίου Καλλιμασιάς Χίου Β” Χίου
2ου Γυμνασίου Χίου Β” Χίου
Γυμνασίου Κάμπου Β” Χίου
2ου ΓΕΛ Χίου Β” Χίου
Εσπερινού Γυμνασίου – Λυκειακές Τάξεις Κω Β” Δωδεκανήσου
1ου ΕΠΑΛ Καλύμνου Β” Δωδεκανήσου
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής α” βαθμίδας Ρόδου Β” Δωδεκανήσου
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Σύρου Β” Κυκλάδων
Γυμνασίου-Λ.Τ. Γαύρου Β” Κυκλάδων
Γυμνασίου Αγίας Βαρβάρας Β” Ηρακλείου
Ειδικό Γυμνασίου Ηρακλείου Β” Ηρακλείου
Γυμνασίου Πανόρμου Β” Ρεθύμνου
Γυμνασίου Περάματος Β” Ρεθύμνου
ΓΕΛ Σούδας Β” Χανίων
ΓΕΛ Παλαιοχώρας Β” Χανίων
7ου Γυμνασίου Ξάνθης Β” Ξάνθης
ΔΣ Μαντουκιού Α”  Κέρκυρας
ΔΣ Αγίου Ματθαίου Α”  Κέρκυρας
ΔΣ Φούρκας-Κασσανδρινού Α”  Χαλκιδικής
ΔΣ Καλάνδρας Α”  Χαλκιδικής
2 ου Νηπιαγωγείο Νικήτης Χαλκιδικής Α”  Χαλκιδικής
∆Σ Βώλακα Α” ∆ράμας
Κέντρου Ανοιχτής Φιλοξενίας Προσφύγων Α” ∆ράμας
ΔΣΙσραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών Α” B΄ Αθήνας
1ου ΔΣ Ν. Ιωνίας Α” B΄ Αθήνας
5ου ΔΣ Χαλανδρίου Α” B΄ Αθήνας
9ου ΔΣ Χαλανδρίου Α” B΄ Αθήνας
4ου Δ. Σ. Πεύκης Α” B΄ Αθήνας
5ου Νηπ/γείο Ν. Ιωνίας Α” B΄ Αθήνας
5ου ΔΣ Ηρακλείου Α” B΄ Αθήνας
93ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών Α” Α” Αθήνας
5 ου ΔΣ Δάφνης «Γεώργιος Μπουζιάνης» Α” Α” Αθήνας
1ου Ν/Γ Μαραθώνα Α” Αν. Αττικής
1ου ΔΣ Βούλας Α” Αν. Αττικής
 2ου Ν/Γ Ν. Μάκρης Α” Αν. Αττικής
 ΔΣ Αγίας Μαρίνας Ν. Μάκρης Α” Αν. Αττικής
 1ου ΔΣ Σκάλας Ωρωπού και Ν. Παλατίων Α” Αν. Αττικής
 13ου ΔΣ Καλαμαριάς Α” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
5ου  ΔΣ Καλαμαριάς Α” Ανατολικής Θεσσαλονίκης
ΔΣ Κιβερίου Α” Αργολίδας
  Νηπιαγωγείου Κάτω Καστριτσίου Α” Αχαΐας
  2ου Δημοτικό Σχολείο Πατρών Α” Αχαΐας
 15ου Νηπιαγωγείο Πατρών Α” Αχαΐας
1ου Νηπιαγωγείο Δεμενίκων Α” Αχαΐας
51ου Νηπιαγωγείο Περιστερίου Α” Γ΄ Αθήνας
2ου Νηπιαγωγείο Αγ. Αναργύρων Α” Γ΄ Αθήνας
13ου ΔΣ Ν. Σμύρνης Α” Δ” Αθήνας
14ου ΔΣ Καλλιθέας Α” Δ” Αθήνας
14ου Νηπιαγωγείου Συκεών Α” Δυτ. Θεσσαλονίκης
8ου ΔΣ Αμπελοκήπων Α” Δυτ. Θεσσαλονίκης
ΔΣ Φιλίππων Α” Δυτ. Θεσσαλονίκης
2ου ΔΣ Ευκαρπίας Α” Δυτ. Θεσσαλονίκης
ΔΣ Βαθυλάκου Α” Δυτ. Θεσσαλονίκης
 ΔΣ Αστυπάλαιας Α” Δωδεκανήσου
ΝΓ Μασάρων  Ρόδου Α” Δωδεκανήσου
 5ου ΔΣ Πόλεως Ρόδου Α” Δωδεκανήσου
5ου ΔΣ Πόλεως Κω Α” Δωδεκανήσου
25ου ΔΣ Χαλκίδας Α” Εύβοιας
1 ου ΔΣ Ερέτριας Α” Εύβοιας
Νηπιαγωγείου Αγίων Αποστόλων Α” Εύβοιας
ΔΣ Ορεινής Ζώνης-Ζακύνθου Α” Ζακύνθου
1ου Ολοήμερου  Νηπιαγωγείου Ζακύνθου Α” Ζακύνθου
2ου ΔΣ Βουτών Ηρακλείου Α” Ηρακλείου
6ου ΔΣ Καστρίου Α” Θεσπρωτίας
Ολοήμερου Νηπαιγωγείου Σαγιάδας Α” Θεσπρωτίας
ΔΣ Κάτσικα Α” Ιωαννίνων
2ου Πειραματικού ΔΣ Ιωαννίνων Α” Ιωαννίνων
1ου Πειραματικού ΔΣ Ιωαννίνων Α” Ιωαννίνων
4ου Νηπιαγωγείου Ελευθερούπολης Α” Καβάλας
Νηπιαγωγείου Πλατανότοπου Α” Καβάλας
Ολοήμερου ΔΣ Δίσπηλιου Α” Καστοριάς
4oυ ΔΣ Καστοριάς Α” Καστοριάς
Νηπιαγωγείου Γοργόπης Α” Κιλκίς
2ου ΔΣ Κρόκου Α” Κοζάνης
17ου ΔΣ Κοζάνης Α” Κοζάνης
Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων Α” Κορινθίας
10ου Νηπιαγωγείου Κορίνθου Α” Κορινθίας
Δημοτικού Σχολείου Γόννων Α” Λάρισας
24ου ΔΣ Λάρισας Α” Λάρισας
9ου ΔΣ Λάρισας Α” Λάρισας
Ιδ. Ν/γειου «ΛΗΤΩ-ΤΣΑΚΙΡΗ ΘΕΟΚΛΗ» Α” Λάρισας
8ου ΔΣ Μυτιλήνης Α” Λέσβου
7ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης Α” Λέσβου
4ου ΔΣ Βόλου Α” Μαγνησίας
1ου ΔΣ Σκοπέλου Α” Μαγνησίας
4ου ΔΣ Ξάνθης Α” Ξάνθης
20ου ΔΣ Ξάνθης Α” Ξάνθης
Μειονοτικού ΔΣ Μύκης Α” Ξάνθης
13ου ΔΣ Πειραιά Α” Πειραιά
5ου ΔΣ Κερατσινίου Α” Πειραιά
2/θ Νηπ/γείου Σβορώνου Α” Πιερίας
2ου Νηπιαγωγείου Περάματος Α” Ρεθύμνου
3ου ΔΣ Ρεθύμνου Α” Ρεθύμνου
13 ου ΔΣ Ρεθύμνου Α” Ρεθύμνου
ΔΣ Μπαλίου Α” Ρεθύμνου
ΔΣ Πλακιά Α” Ρεθύμνου
Μειονοτικού ΔΣ Λυκείου Α” Ροδόπης
10ου ΔΣ Κομοτηνής Α” Ροδόπης
 3ου Νηπιαγωγείου Σάμου Α” Σάμου
Νηπιαγωγείου Πυθαγορείου Α” Σάμου
6/Θ. ΔΣ Ταξιαρχών Α” Τρικάλων
26ου ΔΣ Τρικάλων Α” Τρικάλων
 10ου ΔΣ Χανίων Α” Χανίων
34ου Νηπιαγωγείου Πατρών Α” Αχαΐας
16ου ΔΣ Πατρών Α” Αχαΐας
45ου ΔΣ Πατρών Α” Αχαΐας
2ου ΔΣ Ακράτας Α” Αχαΐας
ΔΣ Κάτω Καστριτσίου Α” Αχαΐας
ΔΣ Λουτρών Α” Λέσβου
Νηπιαγωγείο Μούδρου Λήμνου Α” Λέσβου
88ου  ΔΣ Θεσσαλονίκης Α” Αν. Θεσσαλονικής
4ου Νηπιαγωγείου Ν. Μηχανιώνας Α” Αν. Θεσσαλονικής
12ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς Α” Αν. Θεσσαλονικής
     
και ο κύριος    
Κατιρτζής Δημήτριος Α” Πιερίας

Διαγωνισμός Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης – «Φανταστικές Κυκλάδες, Φτιάξε το νησί σου!»

Διαγωνισμός Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης – «Φανταστικές Κυκλάδες, Φτιάξε το νησί σου!»

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στο διαγωνισμό που διοργάνωσε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης με θέμα «Φανταστικές Κυκλάδες, Φτιάξε το νησί σου!» Το Μουσείο κάλεσε τους μικρούς του φίλους να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό παιδικής αφίσας, που διοργάνωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά! Τα παιδιά χρησιμοποίησαν τη φαντασία τους, διάλεξαν τα αγαπημένα τους χρώματα και ζωγράφισαν το νησί όπως το φαντάζονται: με πρόσωπα, σαν ζώα ή πουλιά. Είναι οι Κυκλάδες ή μήπως κρύβουν μυστικά;

Είναι η ιδιαίτερη η χαρά μας που η εργασία της μαθήτριάς μας Στέλλας Τσακίρη είναι μέσα στα έργα των νικητών που θα πρωταγωνιστήσουν στην φετινή αφίσα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΜΚΤ. (2016-2017)

Στέλλα

Κυκλαδικό Μουσείο – Αποτελέσματα Διαγωνισμού

http://www.koinignomi.gr/news/politismos/2016/10/14/endokykladiki-dimioyrgia.html

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλες τις συμμετοχές των μαθητών/τριών του σχολείου μας.

https://www.youtube.com/watch?v=mZpTVU5QF0s